Jedan od najveselijih timova, koji su zaslužni za sve aktivnosti koje čine svrhu SOFA udruženja. Njihov zadatak je da neprestano motre aktivnosti koje se odvijaju, osluškuju korisnike i njihove želje i uvek rade na usavršavanju spektra aktivnosti koje SOFA pruža.
Za razliku od HR tima, PR tim čine i momci i devojke. Njihovo glavno zaduženje jeste promocija samog udruženja, predstavljanje istog na različitim društvenim mrežama i kroz medije, vođenje bloga, pisanje saopštenja itd. U samom sklopu tima je i foto tim, koji zajedno sa PR-om radi sjajan posao s marketinške strane.
Sposobnost profesionalne i formalne komunikacije, kako usmene, tako i pismene, neophodna je kroz rad u kompanijama u bilo kom sektoru. CR tim je tim koji se bavi pronalaženjem sponzora za aktivnosti SOFA udruženja i vodi komunikaciju sa predstavnicima kompanija.
Možda bi neko rekao da ovaj tim čine veoma namrgodjeni ljudi zbog ozbiljnosti njihovog posla, međutim sa našim timom nije tako. Članovi tima za finansije i kontroling učestvuju u vođenju redovne sistematične evidencije svih SOFA korisnika, koji su se bavili i koji se bave sportskim aktivnostima na svim lokacijama u Beogradu, Subotici, Kragujevcu i Nišu. Na osnovu toga se na mesečnom nivou formiraju izveštaji različitih zahteva finansijske i nefinansijke prirode, na osnovu pravljenja pivot tabela u excel-u. Takođe, tim za finansije i kontroling učestvuje u izradi dokumenata o javnim nabavkama i u sastavljanju godišnjih finansijskih planova.
Iako su svi timovi podjednako bitni i ne bi mogli da funkcionišu jedni bez drugih, HR je ipak onaj koji nadgleda rad svih ostalih timova. Oni su ti koji su uvek na raspologanju ostalim timovima, slušaju njihove potrebe i rešavaju probleme ukoliko do istih dođe. Takođe u njihovoj nadležnosti jeste i organizacija zajedničkih okupljanja, saradnja sa organizacijama i kooperacija sa ostalim timovima u realizaciji određenih aktivnosti. Zanimljiv podatak jeste da naš HR tim čine samo žene.
Skup stručnjaka na jednom mestu čini IT tim, čija je glavna uloga održavanje sajta, rad na njegovom unapređenju i usavršavanju. Oni su kao mađioničari koji osluškuju želje ostalih timova, a najviše PR-a, i sprovode iste u delo.